3

Istražimo Vollo: Pojednostavljeno putovanje po Bosni i šire

Uvod

Vollo je sveobuhvatno mjesto za sve vaše putne potrebe. Bez obzira planirate li vikend odmor u Mostaru, porodični odmor na Jadranskoj obali ili čak sanjarite o putovanju na udaljenu destinaciju, Vollo ima sve što vam treba. Platforma nudi korisnički prijateljsko sučelje za rezervaciju karata za različite opcije prijevoza. Korisnicima omogućava prilagođavanje putnog iskustva budžetu i preferencijama.

Gradovi, ljudi i predjeli, sve ono po čemu je Bosna nadaleko poznata, sada su vam na dohvat ruke. Čak ako poželite vidjeti i pejzaže van naših granica ili se uputiti na daleke destinacije, Vollo će vam ih približiti i učiniti organizaciju putovanja lakšom. Platforma pojednostavljuje turističke aranžmane i podstiče korisnike da s lakoćom istražuju svijet. Saznajte više u nastavku teksta.

Informacije o Vollo

Nagrađivana startap platforma, Vollo funkcionira na sljedeći način. Birate između jednog smjera i povratne karte, a potom unosite početnu i konačnu destinaciju. Dalje, birate datum i broj osoba kojima je potrebna autobusna karta. Pritiskom na dugme "Traži" dobijate rezultate pretrage. Ukoliko vam ponuđeno odgovara, odnosno nakon usporedbe prijevoznika i odabira najbolje opcije putovanja, karte plaćate bankovnom karticom, a primate ih na email. Korisnicima omogućava plaćanje u više valuta, uključujući KM, EUR, USD, CHF i HRK. Kako biste uživali sve pogodnosti, možete se registrovati ili prijaviti povezivanjem sa vašim Facebook nalogom.

Online kazina kao sponzori putovanja

Putovanja mogu biti skup hobi, iako se Vollo trudi da sačuva vaš budžet. Međutim, novac je prvo potrebno zaraditi. U tom cilju, na raspolaganju su vam brojni resursi, među kojima i online kazina i kladionice. Čak i kada vam nedostaje dovoljno novca za neko ozbiljnije klađenje i potencijalnu zaradu veće sume novca za putovanje, tu su online casino bonusi koji dodaju ekstra novac na vaš račun. Umjesto da se kladite, primjera radi, sa 10 KM, moći ćete uložiti bar duplo više.

Pored toga, svojim korisnicima, kladionice u Bosni omogućavaju i osvajanje nagrada koje nisu samo novčane prirode. Ukoliko dostignete VIP nivo takmičenja, u opticaju su ulaznice za ekskluzivne događaje širom države i regiona. Tada na scenu stupa i Vollo, jer recimo da ste osvojili ulaznice, potreban vam je prijevoz, a to je upravo segment u kome junak našeg teksta briljira, što ćete vidjeti i iz njihovih ciljeva i daljih planova.

Misija i ciljevi

Misija Vollo-a je jasna: učiniti putovanja pristupačnijima i efikasnijima za svakoga u Bosni. Firma vjeruje da turistička putovanja ne bi trebalo da budu privilegija rezervisana samo za manjinu. Nudeći korisnički prijateljsku platformu s konkurentnim cijenama i širokim spektrom opcija putovanja, Vollo se trudi omogućiti našim sugrađanima da dožive radosti putovanja.

Svoje ciljeve postižu izgradnjom jakih partnerstava s transportnim kompanijama, čime dolaze do široke mreže ruta i konkurentnih cijena karata. Također, stalno se trude poboljšati platformu, uz inovacije i dodavanja novih usluga kako bi ostali korak ispred konkurencije.

Prisustvo Vollo u Bosni

Platformu Vollo osmislio je tim mladih iz Bosne i Hercegovine. Početak je bio fokusiran na tržište Hrvatske, a inicijalni uspjesi podstakli su ih i da krenu domaćim stazama. Korisnicima iz BiH na raspolaganju je internet stranica i mobilna aplikacija, a u svako doba mogu provjeriti i detalje o odabranom prevozniku koji radi na našem tržištu.

Saradnje i partnerstva

Vollo je na samom početku svog rada nominiran u 100 najbolji startapa južne i srednjoistočne Evrope. Pored nominacije na Istanbul Startup Challenge, ušli su u top 13 firmi na Catch Pitch Belgrade Challenge, dok ih je StarUp Factory Zagreb nagradio sa €5.000 kao investiciju svog predakceleracijskog programa. Firma je ove nominacije iskoristila da uspostavi saradnju sa BlaBlaCar, a također sarađuju sa Uber Hrvatska. Osim toga, Vollo sarađuje sa brojnim prijevoznicima poput Croatia Bus, Autoherc Imotski ili Babić Biss Tours.

Uticaj na industriju turizma

Utjecaj Vollo-a na bosansku turističku industriju je neosporan. Platforma je značajno poboljšala pristupačnost putovanja, čineći istraživanje kako lokalnih destinacija, tako i međunarodnih lokacija, lakšim i pristupačnijim. To je rezultiralo povećanom aktivnošću putovanja, što koristi ne samo putnicima, već i lokalnim poslovnim subjektima u sektoru turizma.

Budući planovi i proširenje

Trenutni kapaciteti Vollo platforme su 70+ hiljada linija i više od 2.5 milijuna kombinacija putovanja autobusom. Pokriveno je 20+ europskih zemalja, kao i 100 partnerskih organizacija. Nakon što su umrežili čitavu Hrvatsku sa sjevernom i južnom Evropom, Marko Jukić, Igor Pravdić, Darko Škulj i Aleksandar Ruski to žele učiniti i sa BiH. Znajući da je 90% tržišta još uvijek tradicionalno, planiraju proširiti uslugu i na vozove i avione.

Zaključak

Vollo ne spava na lovorikama. Platforma se kontinuirano razvija s ciljem proširenja svojih usluga i dosega na nove tržišne segmente u Bosni. Posvećeni su ostanku na čelu tehnoloških napretka kako bi osigurali besprijekorno i prijateljsko iskustvo za svoje korisnike.